Særlig køreundervisning på Frederiksberg

Har du fået en betinget eller ubetinget frakendelse af kørekortet, kan en del af dommen være at du skal modtage særlig køreundervisning. I dommen vil der stå mere konkret hvilken undervisning du skal modtage

Vi hjælper dig godt på vej – uanset årsagen til frakendelse

Særlig køreundervisning omfatter

8 lektioner i teori

8 lektioner i kørsel på vej

Praktisk prøve samt opvarmning før den praktiske prøve

Teoretisk og praktisk undervisning

Særlig køreundervisning, er næsten som at tage kørekortet første gang.

Undervisningen skifter løbende mellem teoretisk og praktisk undervisning. Du skal dog ikke på manøvrebane og KTA (glatbane)

Med tiden får de fleste bilister dårlige vaner i trafikken. Gennem vores undervisning, får vi pillet dine dårlige vaner væk. Så du bliver Prøveklar, og du har fået nye og bedre vaner som du kan bruge i trafikken fremover.

Kontakt os på info@frederiksbergckoreskole.dk eller telefon 71 96 31 00 for at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med at få dit kørekort igen. Du kan også tilmelde dig igennem vores online bookingsystem her.

Derfor skal du vælge Frederiksberg C Køreskole