Køreskole i hjertet af Frederiksberg

Hos Frederiksberg C Køreskole har vi fokus på høj faglighed, gode kompetencer og at uddanne sikre bilister med skarpe trafikfærdigheder.

Frederiksberg C Køreskole

kun 2 min. fra Metrostationen Forum

Vi har eleverne i centrum

På vores køreskole har vi altid eleverne i fokus når vi underviser – både i teorilokalet og på vejen. Vi uddanner sikre og dygtige bilister ved at have fokus på den enkelte elev, og på den måde sørge for at alle er godt med. Af den årsag rummer vores hold med teoriundervisning maks. 12 elever. Sådan sikrer vi os at alle får maksimalt udbytte af det materiale vi gennemgår.

Få mindst mulig fravær fra gymnasiet
Med vores booking og administrationssystem Go n’ Drive.com kan du i god tid booke alle dine lektioner, så de passer med dine øvrige aktiviteter. Jo før du booker, jo større muligheder har du for netop at booke de tider der passer dig. Du får det fulde overblik i vores nøje planlagte forløb. Ud fra det, ved du præcis hvor mange kørelektioner du skal booke.
Som en ekstra service får du en sms, som reminder, dagen før de forskellige timer. Du kan også importere alle dine bookninger over i din private kalender helt automatisk.

Vi tilbyder dig et godt og effektivt forløb, som har været med til at give vores køreskole flotte beståelsesprocenter.
Når du tager lovpakken på vores skole indeholder det alle lovpligtige lektioner. Du får derfor 16 kørelektioner, 4 lektioner på manøvrebane, 4 lektioner på KTA (glatbane) og 29 teorilektioner for kun 10.950 kr.

Vi bor meget centralt kun 2 minutter fra Metrostationen Forum. Selve teorilokalet er i nye lækre og moderne lokaler. Det er indrettet hyggeligt, i en afslappet atmosfære, netop for at optimere din indlæring.

Derfor skal du vælge Frederiksberg C Køreskole