Kørekort hos moderne køreskole

Hos Frederiksberg C Køreskole kan du tage dit kørekort i rolige og moderne omgivelser.
Vi vægter behagelig og grundig undervisning højt.

Tag dit kørekort i trygge omgivelser

så du bliver en sikker og dygtig bilist.

Vi tilbyder grundig undervisning

Vi vil gerne undervise og uddanne dygtige bilister som er sikre i trafikken. Derfor har vi fokus på professionel teori- og kørselsundervisning når du tager dit kørekort hos os. Fra vores lokaler, i hjertet af Frederiksberg, lærer du alt hvad du skal bruge for hurtigt at kunne tage dit kørekort.

Om du er førstegangserhverver eller du skal generhverve dit kørekort har vi en høj beståelsesprocent og gode priser. Vi samler på glade og tilfredse elever som har lyst til at anbefale os til deres venner og bekendte.

Når du tager dit kørekort, tager det et sted mellem 7 og 10 uger fra du starter til du står med dit kørekort i hånden. De fleste af vores dygtige elever består i første omgang med vores lovpakke. Læs gerne mere i vores FAQ her.

Tag dit kørekort hos os

Vi har samme ejer og derfor et tæt samarbejde med Hillerød C Køreskole. Kontakt os på telefon 71 96 31 00 eller info@frederiksbergckoreskole.dk for at høre mere om hvordan et forløb hos os foregår. Du kan også tilmelde dig på vores online tilmelding her.

1. Teoriundervisning to aftener om ugen af ca. 3 timers varighed.
  2. Undervisning målrettet bilers indretning og udstyr, samt trafikantadfærd, vejrforhold, manøvreegenskaber og grundregler inden for bilkørsel.
  3. Første bilkørsel foregår på en lukket øvelsesplads (manøvrebane). Dette tager ca. 3 timer.
  4. Efter turen på manøvrebane kan praktisk undervisning, med bilkørsel på vej, starte op.
  5. Du undervises først teoretisk og skal efterfølgende ud på almindelig vej. Sværhedsgraden øges langsomt for hver kørsel.
  6. Når du har haft 16 kørelektioner på vej skal du på køreteknisk anlæg. Her skal du have praktisk undervisning og træne kørsel i særlige risikoforhold.
  • 29 teorilektioner
  • 4 lektioner på manøvrebane
  • 16 kørelektioner på vej
  • 4 lektioner i risikoforhold på køreteknisk anlæg